
“Samen Eten” in Wesepe gaat ook in de zomer door
AlgemeenOok in de zomermaanden gaat het maandelijkse “Samen Eten” gewoon door. Senioren uit Wesepe en omgeving zijn van harte welkom om gezellig aan te schuiven in Het Wapen van Wesepe.
De komende bijeenkomsten zijn op woensdag 1 juli, 5 augustus en 2 september. We starten om 12.30 uur met een heerlijk driegangendiner inclusief één drankje. De kosten bedragen € 20,- per persoon.
Aanmelden of afmelden kan tot uiterlijk de vrijdag voorafgaand aan de maaltijd bij Fineke via 0570-532247 of 06-83141045.
Heeft u geen vervoer? Neem dan contact op met Ans (06-24728227) of Gerrit (06-20753695).
Wij hopen u deze zomer te ontmoeten!
Hartelijke groet,
Ton, Frank, Fineke en Erna