Afbeelding

Oud papier inzameling in Wijhe op zaterdag 27 juni

Algemeen

Geachte inwoners van de gemeente Olst-Wijhe,

Op zaterdag 27 juni wordt in de kern van Wijhe (de bebouwde kom) weer oud papier ingezameld. De bekende vrijwilligers komen uw oud papier ophalen, mits dit tijdig en gebundeld of in niet al te grote dozen aan de weg klaarstaat.

Ook op de driemaandelijkse routes van Showkorps Amicitia wordt deze zaterdag oud papier opgehaald.

Wij verzoeken u het papier vóór 09.00 uur aan de straat te zetten. Het wordt vervolgens in de loop van de ochtend opgehaald.

De volgende inzameling vindt plaats op 22 augustus.

Is uw papier niet opgehaald, terwijl het wel tijdig aan de weg stond? Stuur dan een e-mail naar stichtinggiow@gmail.com met vermelding van het adres. We zullen dan proberen het papier alsnog op te halen.

Met vriendelijke groet,
Inzamelaars Oud Papier Wijhe

Digitale krant