
Laatste keer Repair Café vóór de vakantie!
AlgemeenOp vrijdag 26 juni bent u van harte welkom in de winkel van Goede Buren aan de Hendrik Droststraat 22 A te Olst van 13.00 -15.30 uur. Daar treft u dan onze reparateurs aan en de gastvrouwen, die benieuwd zijn waar u mee komt ter reparatie.
Het is altijd weer leuk en spannend voor ons, die verscheidenheid aan artikelen waar u mee aankomt. Vaak zijn het koffiemachines, stofzuigers of gereedschap maar ook kleding of iets bijzonders waaraan u gehecht bent. En de reparateurs gaan voor u aan de slag, volhardend en enthousiast! Ze halen alles zo nodig uit elkaar, ook al is dat niet altijd makkelijk. Een paar van hen hebben onlangs ook meegedaan aan de zgn. rollatorcheck in Averbergen!
Zoals u in de titel al kunt lezen: we gaan hierna dicht in de maand juli om op vrijdag 28 augustus (nog steeds de laatste vrijdag van de maand, dus) weer open te gaan. Als u even moet wachten omdat alle reparateurs bezig zijn- soms duurt een reparatie ook wat langer- dan krijgt u koffie of thee aangeboden. Leuk en nuttig tegelijk dus, zo’n Repaircafé, omdat dan hopelijk iets niet bij het afval hoeft, maar weer gebruikt kan worden. Tot ziens en fijne vakantie!