Afbeelding

Nieuws van Goede Buren: Gezamenlijke actie voor de voedselbank en zomervakantie!

Algemeen

De zomer is volop begonnen en alle vrijwilligers die betrokken zijn bij Goede Buren hebben hard gewerkt het afgelopen jaar: we nemen dus vakantie. We zijn gesloten van 1 juli tot en met 14 augustus. Op zaterdag 15 augustus staan we weer fris en uitgerust voor u klaar. We wensen u allen een fijne zomer en zien u weer graag in augustus! 

Gezamenlijke actie voor de voedselbank
Inwoners van onze gemeente, Plus van den Hoven en Stichting Bij de Buuren hebben de handen ineen geslagen voor een actie voor de voedselbank. In de winkel zijn tegoedbonnen voor de Plus in Olst gebracht met de vraag deze uit te geven voor mensen met een platte portemonnee. De voedselbank zelf had eerder ook bonnen ontvangen en Stichting Bij de Buuren kon dankzij uw gul ingebrachte kleding en speelgoed een ruime verdubbelaar inzetten en het bedrag verdubbelen. Als klap op de vuurpijl geeft de Plus van den Hoven 25% korting op de producten die we voor de voedselbank bestellen. Al met al betekent dat dat we voor € 1250,- aan voedsel kunnen bestellen. Een geweldig resultaat, dank voor uw inbreng! 

Digitale krant