Afbeelding

Kun je spinnen? Kom dan binnen!

Algemeen

Sinds kort staat er een spinnewiel in het Noaberhuus. Op woensdagmiddag wordt daar al enthousiast gebreid door een groep dames, maar nu hebben zij een nieuw plan: wol spinnen van schapen uit Wijhe. Wat daar straks voor mooie, echte Wijhese producten uit voortkomen, dat gaan we ontdekken!

Maar spinnen is een vak apart en moet geleerd én geoefend worden. Daarom zijn we op zoek naar mensen die het spinnen beheersen en op woensdagmiddag tussen 13.30 en 15.30 uur een kijkje willen komen nemen. Een uurtje meespinnen en wat tips geven zou al geweldig zijn.

Natuurlijk kunt u ook gezellig aanschuiven om mee te breien. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

U bent welkom in het Noaberhuus, Langstraat 69 in Wijhe. Kom gerust eens binnenlopen. De koffie staat klaar!

Digitale krant